درباره اورابام

ضخامت ایزوگام

ضخامت ایزوگام فریبنده است

ضخامت ایزوگام بدون شک یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی کیفیت آن است. البته این ضخامت باید با افزودنی های مجاز و باکیفیت به این حد از استاندارد رسیده باشد. پاسارگاد عایق پارس – ما همواره سعی کرده…

Pasargad

10 سپتامبر 2020
خبرهای مربوط به ایزوگام وقیر

اخبار ایزوگام و قیر

ضخامت ایزوگام بدون شک یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی کیفیت آن است. البته این ضخامت باید با افزودنی های مجاز و باکیفیت به این حد از استاندارد رسیده باشد.

پاسارگاد عایق پارس – ما همواره سعی کرده ایم که برای تولید محصولات خود از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در سطح بسیار بالایی استفاده کنیم. تا مورد تایید مشتریان باشد. مواد اولیه ای که باعث افزایش ضخامت ایزوگام به صورت بی دلیل شده – که به اصطلاح به آن ضخامت پفکی گفته می شود – نه تنها کیفیت محصول را کاهش می دهند. بلکه طول عمر محصول را هم دست خوش تغییر می کنند.

این قبیل محصولات به دلیل بی کیفیت یا کم کیفیت بودن از چسبندگی پایینی هم برخوردار هستند. توصیه ما این است که در خرید محصول خود دقت لازم را داشته باشید.

ما در پاسارگاد عایق پارس برای محصولات خود از مواد اولیه باکیفیتی استفاده می کنیم. که توانسته در میان کاربران جایگاه خود را به راحتی پیدا کند. این مواد عبارتند از استفاده از پلی استر دوخته شده، پلی استر سوزنی به همراه تیشو و فویل. تجربه نصب عایقی ضد آب و باکیفیت را با ما تجربه کنید.

منبع: wtrproof

ضخامت ایزوگام بدون شک یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی کیفیت آن می باشد. البته این ضخامت باید با افزودنی های مجاز و باکیفیت به این حد از استاندارد رسیده باشد.

پاسارگاد عایق پارس – ما همواره سعی کرده ایم که برای تولید محصولات خود از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در سطح بسیار بالایی استفاده کنیم. تا مورد تایید مشتریان باشد. مواد اولیه ای که باعث افزایش ضخامت ایزوگام به صورت بی دلیل شده – که به اصطلاح به آن ضخامت پفکی گفته می شود – نه تنها کیفیت محصول را کاهش می دهند. بلکه طول عمر محصول را هم دست خوش تغییر می کنند.

مطالب مرتبط

پیش‌بینی قیمت جهانی قیر در سال ۱۴۰۲: تحولات جدید در صنعت ایزوگام و قیر پاسارگاد عایق پارس

پیش‌بینی قیمت جهانی قیر در سال ۱۴۰۲: تحولات جدید در صنعت ایزوگام و قیر پاسارگاد عایق پارس

در این مقاله، به بررسی تحولات جدید در صنعت ایزوگام و قیر پرداخته و پیش‌بینی قیمت قیر تا پایان سال میلادی را ارائه می‌دهیم. این تحلیل‌ها بر اساس داده‌های جدید از پلاتز، فوب خلیج فارس، و شرکت ملی نفت ایران است.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *